Kuglepenne med logoer kan være et af dine mest effektive reklameværktøjer. Ifølge undersøgelser beholder 81 % af folk reklameprodukter i mere end et år! Det er meget lang tid, hvor du får eksponeret dit brand ved hjælp af en kuglepen med logo.
En del af din markedsføringsstrategi
Det kræver meget af virksomheder, når de vil skille sig ud fra mængden. Marketing er derfor en stor konkurrence i erhvervslivet. Mange tænker, at de gode gamle markedsføringstricks er forældede. De mener, at sociale medier og digital marketing i dag er den eneste måde at komme udover rampen på.
Men er det nu også det? Det koster tusindvis af kroner at få gjort folk opmærksomme på din virksomhed via digital marketing. En investering i kuglepenne med logo er i en helt anden størrelsesorden. Men hvad kan en kuglepen med logo så egentlig gøre for din virksomhed?
Den traditionelle markedsføring virker stadig
Traditionel markedsføring med kuglepenne med logo fungerer stadig – især når det udføres korrekt. Så det ældste trick i bogen, når det kommer til markedsføring af din virksomhed er altså stadig gangbart.
Trods den teknologiske udvikling er kuglepennen ikke død endnu. Mange mennesker foretrækker og bruger dagligt en kuglepen. Om det er til at skrive med, at trykke på eller tygge på er ikke så afgørende. Dit brand bliver eksponeret under alle omstændigheder.
Kort sagt – kuglepenne med logo er en styrke for din marketing, da den minder folk om din virksomhed. En kuglepen kan også ende med at blive eksponeret for en del mennesker.