iBill har hjulpet adskillige små tech-virksomheder til at nå et større publikum og marked gennem reklame og marketing. Vores reklamepriser er omkostningseffektive og effektive til at generere interesse hos kunderne.
Så har du produkter, du gerne vil markedsføre hos os? Kontakt os i dag. For at lære mere om vores markedsføringsservices, er der her en oversigt over, hvordan det virker.
3 Markedsføringsskridt
Her hos iBill ønsker vi ikke at komplicere tingene med vores kunder, når det kommer til processen med markedsføring. Vi har brudt det hele ned til tre trin.
Rådgivning& Brainstorm
Før vi overhovedet mødes med dig og dit team, har vi allerede undersøgt dit produkt eller din service. Vi vil også præsentere en projektstruktur over, hvad vi planlægger at gøre og præsentere det hele visuelt og med indhold.
Alle de ideer, vi præsenterer, bakkes op med vores markedsundersøgelser, der giver en merværdi i forhold til din primære målgruppe. Efter vores præsentation vil vi tage imod al din feedback og spørge ind til, om du ønsker at tilføje eller ændre noget. Du skal ikke holde dig tilbage, hvad angår kritik eller med det, der virker ved siden af.
Vi kan ikke presse det hele ind på et par timer, så det meste af det første trin vil tage det meste af en dag. Det skal du dog ikke bekymre dig over, vi planlægger i god tid.
Udførelser
Andet trin. Når alt er på plads, vil vi gå i gang med at lave alt det indhold, vi snakkede om i det første skridt. Vi vil sørge for at holde dig opdateret på fremdriften for at sikre, vi virkeliggør alle de ideer, vi ønsker at gennemføre.
Vi har et team af kreative professionelle, der klarer de tungeste løft. Hvis du ønsker at bidrage, så er du velkommen. Det vil blive en samlet indsats for det bedste resultat.
Cirkulation
Det sidste trin vil være at lancere kampagnen i medierne og på kommunikationsplatforme. Vi kan bidrage med alle platforme inklusive sociale medier. Vi følger en markedsføringsplan for at sikre, at det hele er på rette spor og kommer ud alle steder.
Der er et fjerde skridt, og det er at evaluere og analysere de resultater, vi fik fra markedsføringskampagnen, vi netop har gennemført.
Kontakt os i dag.